Laatu osana toimintaamme
Laatu on osa asiakaspalvelua
Meille laatu tarkoittaa tuotteita ja palveluita, jotka täyttävät asiakkaidemme tarpeet ja odotukset. Korkealaatuiset tuotteet ja palvelut ovat meille asiakaspalvelua, ja tarkoittavat tyytyväisiä asiakkaita ja pitkäaikaisia asiakassuhteita. Siksi laadunhallinta on kiinteä osa yrityksemme toimintakulttuuria.
Vuosittain tehtävä laatukatselmus arvioi laatujärjestelmämme toimivuutta. Sen perustana on päämiehemme (maahantuojan) vuosittain suorittama liikeauditointi sekä käytössämme olevaan AKL-Laatuohjelmaan kuuluva katselmus. Laatukatselmuksessa verrataan muun muassa laatuohjelmassamme kuvattuja laatumittareita, saamiamme asiakaspalautteita, asiakastyytyväisyysmittauksia sekä sisäisten tarkastusten tuloksia. Arvio huomioi myös toimintaympäristössä tapahtuneet muutokset.
Jyväskylän Autotarvike -konsernin laatupolitiikka
”Jyväskylän Autotarvike Oy -konserni tuottaa kustannustehokkaasti palveluja huomioiden kuluttajien, päämiehen, omistajien ja yhteiskunnan tarpeet ja vaatimukset. Toiminnan perustana ovat kannattava liiketoiminta, henkilöstön ammattitaidon ja työtyytyväisyyden kehittäminen sekä asiakastyytyväisyyden jatkuva parantaminen kaikilla tasoilla ympäristöasiat ja työturvallisuus huomioon ottaen. Asiakaslähtöisellä toiminnalla ja soveltaen ISO 9001 -laadunvarmistusstandardin mukaista laatujärjestelmää, varmistamme, että tuotteemme ja toimitamme vastaavat sidosryhmien tarpeita”
Toimintaamme ohjaavat arvot
Uskomme, että huomioiminen, ystävällisyys ja kyky kuunnella ovat avaimia paitsi hyvään palveluun myös kaikkien kannalta onnistuneeseen lopputulokseen. Näistä ajatuksista kumpuavat myös päivittäistä toimintaamme ohjaavat arvot:
- Aidosti asiakaslähtöinen
- Kehityksen keulilla
- Yhteistyöllä ykköseksi
- Parempaan pyrkien