Suosikit

Merkitse itsellesi muistiin omat suosikkiautosi klikkaamalla ilmoituksen yhteydestä löytyvää tähteä. Omia suosikkejasi pääset kootusti tarkastelemaan tästä näkymästä.

Voit lähettää omien suosikkiautojesi tiedot sähköpostiisi tai palata helposti tarkastelemaan niitä tarkemmin.

Et ole vielä lisännyt yhtään suosikkia.

Jyväskylä

Jyväskylän Autotarvike
Aholaidantie 2
Huolto 7.30-16.30
Kolarikorjaamo 7.30-16.00
Myynti 8.30-17, la 10-14
Varaosat 8.00-17.00

Jyväskylän Autotarvike
Sorastajantie 2
Huolto 7.45-16.15
Myynti 8-17, la 10-15
Varaosat 7.45-16.15

Mikkeli

Savilahden Auto
Kalustekuja 1
Huolto 7.30-16.30
Kolarikorjaamo 8.00-16.00
Myynti 8.30-17, la 10-14
Varaosat 7.30-16.30

Savonlinna

Savilahden Auto
Mertajärventie 3
Huolto 8.00-16.00
Myynti 8.30-17
Varaosat 8.00-16.00

Uutiset

ID.4 - Volkswagenin ensimmäinen täyssähköinen SUV. Koeaja se nyt meillä!

Volkswagen ID.4 saatavana nyt myös FastLane -varusteluversiona. Kysy lisää myyjiltämme!

Urheilullisuus - mukavuus - kestävä kehitys

Volkswagen ID.4 on Volkswagenin ensimmäinen täyssähköinen SUV, joka on rakennettu MEB-alustalle ja sen vuoksi se mahdollistaa täysin uudenlaiset tilaratkaisut. ID.4 mallissa on vakiovarusteena ilmalämpöpumppu, joka on ihan ehdoton meillä Suomessa! 

Autosta on saatavilla takavetoinen ID.4 sekä nelivetoinen ID.4 GTX. Autosta on saatavilla myös suosittu FastLane- varusteluversio, jonka toimitusaika on lyhyempi valmiiksi valittujen varusteiden vuoksi. Valitset itse vain autosi värin, vanteet ja muotoilupaketin sekä vetokoukun. Vetomassa on 1000 - 750 kg (jarrullinen/jarruton). Toimintamatka on jopa 520 km (77 kWh:n akulla).

Lataaminen on helppoa, sillä tasavirralla ladattaessa käytössä on erittäin nopea latauskapasiteetti: 125 kW:n latausteholla lisää toimintamatkaa 320 kilometriä vain reilussa 30 minuutissa. Tavaratilan koko on 543 - 1575 litraa, ja sisätilat ovat muunneltavissa tarpeidesi mukaan. 

Volkswagen ID.4 sähköauto

Hintaesimerkkejä

ID.4 Pro FastLane 128 kW, akku 77 kWh hinta alk. 50 950 €

ID.4 Pro Performance FastLane 150 kW, akku 77 kWh hinta alk. 52 610 €

ID.4 Pro Business 128 kW, akku 77 kWh hinta alk. 52 290 €

Business-varustelun vakiovarusteisiin kuuluu mm.

  • peruutuskamera
  • avaimeton lukitus
  • varashälytin
  • valaistut ovenkahvat
  • ympäristön tarkkailujärjestelmä
  • travel Assist parviälytoiminnolla
  • kaistanvaihtoavustin
  • sähkötoiminen takaluukku
  • pysäköintiavustin

ID.4 GTX 4MOTION, akku 77 kWh hinta alk. 59 660 €

ID.4 GTX 4 MOTION Business Max, akku 77 kWh hinta alk. 64 680 €, jossa edellä mainittujen lisävarusteiden lisäksi myös mm. sähkösäätöiset urheiluistuimet edessä muistitoiminnolla, reisituen pituussäätö ja sähkösäätöinen ristiseläntuki hierontaominaisuudella.

Volkswagen GTX punainenID.4 valmistetaan täysin hiilineutraalisti läpi koko tuotantoketjun Zwickaun tehtaassa ja se myös luovutetaan asiakkaalle täysin hiilineutraalina. Vääjäämättömät päästöt auton tuotannosta kompensoidaan erilaisten ympäristöprojektien avulla. 

Volkswagen GTX punainenVolkswagen GTX punainen koeajoOta yhteyttä osaavaan Volkswagenin myyntitiimiimme ja sovi henkilökohtainen koeajo!

Volkswagen GTX punainen sisätilat*Maksimisähköteho 220 kW: Maksimiteho, joka on käytettävissä enintään 30 sekunnin ajan, laskettuna UN GTR -säännön nro 21 mukaan. Yksittäisissä ajotilanteissa käytettävissä olevaan tehoon vaikuttavat monet tekijät, kuten ympäristön lämpötila sekä korkeajänniteakun varaustila, lämpötila, kunto tai ikä. Erityisesti maksimitehon saaminen käyttöön edellyttää, että korkeajänniteakun lämpötila on 23–50 °C ja varaustila yli 88 %. Poikkeamat erityisesti edellä mainituista arvoista voivat johtaa tehon laskemiseen niin, ettei maksimiteho ole käytettävissä. Seisontailmastoinnin käytöllä voi epäsuorasti vaikuttaa akun lämpötilaan tietyssä määrin, ja esimerkiksi akkuvarauksen ylärajaa voi säätää autosta. Tietyllä hetkellä käytettävissä oleva teho näkyy auton tehonäytössä. Korkeajänniteakun optimaalisen ylläpidon kannalta suositeltava akkuvarauksen yläraja on 80 % (pitempien matkojen yhteydessä 100 %).

Sinua voisi kiinnostaa